Dansk
I vores indberetningssystem kan du hurtigt og trygt gøre os opmærksomme på forhold, der bekymrer dig – hvad enten det handler om konkrete hændelser eller mistanke om noget, der kan påvirke mennesker, miljøet eller vores virksomhed negativt.
Vi har oprettet et sikkert henvendelsessystem, fordi vi gerne vil tage ansvar – ikke bare for det, vi selv gør, men også for den påvirkning, vi har gennem vores indkøb og samarbejder. Derfor er det muligt at indsende en klage eller bekymring, uanset om du er medarbejder, leverandør, samarbejdspartner, gæst eller på anden måde påvirket af vores aktiviteter.
Formålet er at forebygge problemer og tage hånd om dem i tide – og i tilfælde, hvor vi har forårsaget eller bidraget til negativ påvirkning, vil vi altid vurdere, hvordan vi bedst kan bidrage til genopretning.
Vi opfordrer dig til at oplyse dit navn i indberetningen. Uanset hvad, beder vi dig oprette en sikker postbox – det gør det nemmere og mere trygt for os at kommunikere med dig undervejs.
Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt og med respekt. Vi tager det alvorligt, når nogen rækker ud.
Vigtigt: Indberetningssystemet må ikke benyttes til bevidst falske anklager mod personer, og der må ikke indberettes oplysninger, man ved er usande.
Book selv dit møde eller konferenceophold
Få hjælp til booking af møder og konferencer
Booking af værelser eller ophold