Mød Sinatur Hotel & Konference på Folkemødet på Bornholm

På Sinaturs to restauranter på Folkemødet på Bornholm den 15.-17. juni 2023 er der rig mulighed for at opleve den særlige Sinatur madkultur.

Det er en anledning til, i smukke omgivelser, at få en madoplevelse i Sinaturs ånd med fokus på ansvarlige menuer og god smag.

“Vi tager til Bornholm med de værdier, som vi arbejder med til hverdag på Sinaturs hoteller. Det vil blandt andet sige med fokus på lokale råvarer. Vi har taget en masse Bornholmske specialiteter ind i vores menuer. Og - som en af de få på Folkemødet - har vi øl fra Svaneke Bryggeri i hanerne,” siger Hasse Bonde-Sterup, direktør på Haraldskær Sinatur Hotel & Konference og ansvarlig for Sinaturs to restauranter på Folkemødet.

For Sinatur Hotel & Konference er en af kerneværdierne at levere mad med holdning, og det skal gæsterne på Folkemødet selvfølgelig også kunne opleve.

“Vi forsøger hele tiden at ramme en balance mellem spændende gastronomi og lave klimapåvirkninger i vores menuer,” siger Hasse Bonde-Sterup.
På Folkemødet kan gæsterne vælge en tre-retters menu i restauranten, men vil man hellere snuppe en hurtig bid, kan man også droppe ind i 'Spiseriet', hvor der er flere lette retter at vælge imellem.

Som noget helt nyt i år har Sinatur også medbragt et bredt udvalg af vine - både konventionel, bio og naturvin. Så nu er det også muligt at hænge ud i den hyggelige vinbar.

Du kan booke bord her og se de mange muligheder for både at spise på restauranterne og få det leveret til dit event på Folkemødet.

Du kan se menuerne her

For mere information kontakt:
Hasse Bonde-Sterup
Direktør T: +45 7649 6000 E: habo@sinatur.dk

Vil du vide mere om Sinatur Hotel & Konferences arbejde med at drive ansvarlige og bæredygtige hoteller på naturens præmisser, kan du læse vores impact rapport her og forhåbentligt få inspiration til, hvordan du selv kan bringe den grønne transformation ind i din virksomhed - læs rapporten her