Book nu

Vi passer godt på dig og hinanden


Alle seks Sinaturhoteller med undtagelse af Frederiksdal og Sixtus er pt. lukket for gæster.
Når vi åbner, gør vi alt, hvad vi kan, for at gøre dit besøg til en god, tryg og smittefri oplevelse. Derfor følger vi naturligvis både myndighedernes og HORESTAs anbefalinger og tager de nødvendige forholdsregler for at passe godt på dig og vores medarbejdere.

Nyeste opdateringer gældende fra d. 21. april:
Retningslinjer ved forplejning i restaurant og ved møder/konferencer:

  • Kravet om coronapas afskaffes ved udendørsservering. Det vil fortsat gælde ved indendørsservering
  • Kravet om lukketid på restauranter og cafeer bliver kl. 23. Dog må sidste udskænkning ikke ske senere end kl. 22
  • Indendørs servering åbner med arealkrav på 2 kvadratmeter for siddende servering. 4 kvadratmeter hvis gæsterne i det væsentlige sidder ned
  • Coronapas gælder kun ved spisning i restaurant - her er bordreservation også et krav
  • Bordreservation er krav ved indendørs servering både ved indtagelse af morgenmad, frokost, middag og ophold i baren
  • Forplejningen serveret ved arbejdsrelateret møder hvor antallet af deltager er mere end forsamlingsloftet skal serveres som take-away
  • Intet krav for fremvisning af coronapas ved møder uden forplejning eller take-away-forplejning
     

Vi henviser til HORESTA for nærmere info, og vi anbefaler at holde dig opdateret på Coronasmitte.dk. Læs desuden den nyeste udmelding fra justistministeriet her.

 

Forsamlingsloftet vil gradvist udfases og vil ske efter følgende plan:

21. april hæves forsamlingsloftet til 10 personer indendørs og 50 udendørs
6. maj hæves loftet til 25 indendørs og 75 udendørs
21. maj hæves det til 50 indendørs og 100 udendørs
11. juni hæves det til 100 indendørs – og fra denne dato afskaffes forsamlingsloft udendørs
1. august afskaffes forsamlingsloftet helt

Safe to visit

Sådan håndterer vi den nye hverdag

Ekstra rengøring

  • Dørhåndtag og berøringsflader rengøres og afsprittes flere gange dagligt

  • Nøglekort og nøgler til vores værelser og lokaler rengøres og afsprittes grundigt, inden de gives videre til nye gæster
  • Alt sengetøj og håndklæder desinficeres gennem vask ved høj temperatur
  • Teknisk udstyr i mødelokalerne samt fjernbetjening og TV på værelserne afsprittes og rengøres dagligt
  • Håndsprit er tilgængelig overalt på hotellerne
     

I vores restauranter

  • Det er pt. ikke muligt at nyde et måltid i vores restauranter, som jf. restriktionerne, skal holdes lukket. Al forplejning serveres derfor som take-away, der skal nydes på værelset.
     

Brug af mundbind

  • Både gæster og medarbejdere skal bære mundbind i alle offentlige områder på hotellerne, når man ikke sidder ned. 
  • Har du glemt dit eget mundbind, kan du købe mundbind på vores hoteller til 5 kr. pr. stk.

I vores mødelokaler

  • Pladskrav: 4 kvm for stående og 2 kvm for siddende
  • Vi skilter tydeligt med vores anbefalinger samt max kapaciteten for alle lokaler
  • Vi sikrer behørig afstand mellem borde/stole og en opstilling, der matcher det antal deltagere I er.
  • Alle kuglepenne, AV-udstyr samt berøringsflader afsprittes mellem hvert hold
     

Vores medarbejdere

  • Alle Sinaturs medarbejdere har gennemført HORESTAs online uddannelsesforløb om Safe to visit og godt klædt på til at skabe en god og tryg oplevelse for dig
  • Vi har koordineret en konkret handlingsplan, såfremt en gæst eller en medarbejder konstateres smittet
     

Dét kan du gøre som gæst

  • Vaske hænder ofte og benyt vores håndsprit regelmæssigt
  • Tage hensyn til andre ved at holde god afstand
  • Hoste eller nyse i dit ærme
  • Betale med kort eller Mobilepay for at undgå kontanter
  • Blive hjemme, hvis du er sygdomsramt eller udviser symptomer på smitte
  • Følge skiltningen på vores hoteller i forhold til maxkapacitet i de forskellige lokaler
  • Hvis du bliver syg med symptomer på Corona under dit ophold, beder vi dig venligst tage kontakt med receptionen, så vi kan sikre den optimale smitteopsporing efterfølgende.